Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Byggplaner? #blogg100

Publicerad 2014-03-24 07:02:38 i Allmänt,


Vad börjar man med? Många bygg/renoveringsplaner i vår.
En del är måsten och en del är önskeprojekt.
Staket, måla huset,skärmtak på framsidan, bygga ut verandan på baksidan, uterum och slänga bort ölandsstenen.
Räkna materialåtgång,var ska det köpas? Hemleverans? Tid och pengar för att genomföras.
Jag har ju tur att jag jobbar på ett snickeri, då har jag har möjligheten att låna maskiner och verktyg därifrån. En kostnad mindre. Tyvärr så är jag för dålig på att be om hjälp med saker och ting, vilket resulterar i att man jobbar för mycket och inte tar sig tid att vila på kvällar och helger.
Hur har ni det? Brukar ni be om hjälp?
Har ni några projekt inför våren/sommaren?

...klar till semestern tack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela