Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Nu börjar det! #blogg100

Publicerad 2014-03-01 06:06:12 i Allmänt,



Jaha , då gör jag ett nytt försök, förra året så klarade jag mig i sextio dagar.
I år så ska jag med rätt planering och ett bra flyt ro det här iland.

Jag kommer, som rubriken lyder, hantera föräldraskap, foto och som sagt annat som gör livet gott.

Jag kör nu på Blogg.se och trivs jag här så kommer jag nog att bli kvar ett bra tag.

Jag har mycket som jag vill få ut och dela med mig av , struntsaker ,bilder och kanske till och med livsavgörade ämnen.

Så , nu var det första inlägget skrivet, nu kör vi så det ryker!


Kommentarer

Postat av: Chris

Publicerad 2014-03-02 13:26:45

Ahhh kul med ytterligare någon som gillar foto. Själv använder jag nästan inte telefonen alls till foto. Vi har liksom inte hittat varandra där - jag och telefonen. Däremot använder jag gärna någon av mina kameror. Lycka till med bloggandet

Svar: Trevligt. Jodå jag och Iphonen är bästa vänner men jag har också en Samsung nx-11 som används flitigt.
Patrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela