Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Tuff utmaning! #blogg100

Publicerad 2014-03-03 06:06:10 i Allmänt,

Då livet med barn, 6 totalt varav 5 som bor hos oss på heltid, 
går både upp och ned så kommer jag emellanåt bearbeta och ventilera lite händelser ur verkligheten. 
Inte förskönad eller tillgjord , 
utan rakt av, hur jävligt eller ljuvligt det än kan vara.
Åldrarna är , avrundat uppåt , 2,10,13,16,17,19. Snacka om tufft liv. Tvååringen är enda tjejen!
Det blir en stor utmaning att klara av blogg100 då man inte har så mycket "egentid".
Jag kommer att försöka få till några riktigt genomtänkta och välformulerade inlägg under tidens gång.
Nödlösningen blir att lägga ut en bild med medföljande bildtext.

Planering och upplevelser och livet bygger denna blogg....och en del bilder.

 

Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2014-03-03 17:18:01

Oj, och jag som tycker att två barn är jobbigt. Jag ska följa din blogg och sluta gnälla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela