Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Världens bästa kund! #blogg100

Publicerad 2014-03-12 06:01:45 i Allmänt,

Jag måste vara världens bästa kund.
Igår köpte jag en cykel till min fru.
Kom in i butiken och gick fram till damcyklarna, en kille frågade om jag behövde hjälp.
Ja tack, jag tar den här , och så behöver jag en barnsits och en liten hjälm , tack.
Kollat,betalt och packat in i bilen på 15 min.
Ibland är det bra att veta vad man vill ha.
Kunnig och trevlig personal hjälper också till.
Hemma blev det en provtur av en glad fru och en överlycklig dotter.

....våren är här.....  

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2014-03-12 15:30:19

Grattis! Kunden har alltid rätt!

Postat av: alteregot

Publicerad 2014-03-12 22:15:55

Tänk om man kunde vara lika snabb när man ska köpa mat. Det tycker jag är grymt tråkigt :-)

Svar: Håller med. Handla mat måste vara något av det tråkigaste man kan göra.
Tack för besöket.
Patrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela