Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Det blir aldrig som man har tänkt sig.#blogg100

Publicerad 2014-04-12 17:53:32 i Allmänt,

En dag av dessa 100 ,så ska jag ta mig tid och ork till att berätta varför denna helg är en av mina värsta någonsin.
Tonåringar och droger är ingen vidare kombination.
Man förlorar en fin son till dom, och får tillbaka en helt annorlunda person istället.

Dags för bättring.

Och mitt upp i allt så ska man ta hand om resten av familjen. Man är många som drabbads av en persons misstag.




....orkar inte med något just nu...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-12 22:04:23

Vet hur det kan kännas.... Om du vill så kan vi surra nån kväll. Jag har ju liknande erfarenheter. Mina tankar går ikväll till er.

Postat av: Sven

Publicerad 2014-04-12 22:06:42

min kommentar som var anonym.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela