Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Härlig lördagsmorgon... Not! #blogg100

Publicerad 2014-04-05 10:29:20 i Allmänt,

Vaknar tidigt, och det är väl helt ok eftersom att solen skiner.
Men där tar det slut, jag går upp och känner att det drar kallt. Jaha , dörren står på vid gavel, det är väl helt ok då det bara är någon minusgrad ute!
Smäller igen dörren och går in i badrummet, stanken som slår emot mig känner jag igen. Nedspydd toa,handfat och badkar!
Dags att gå på sonen igen,,, suck. 
En vecka kvar sen ska han till sin mamma en vecka.
Jag behöver en paus, tid att andas tid att vara ego. Typ som han och dom flesta tonåringar är.
Jag vill och behöver ha egentid.

...bara jag...en liten stund...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela