Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Det tar på humöret.... #blogg100

Publicerad 2014-03-27 16:52:10 i Allmänt,

Jag begär inte sovmorgon, men en morgon utan småbarn, tonåringar och katt, det vill jag ha!
Att kunna vakna av sig själv, inte väckas av ett barn ca kl 0540 , varje morgon.
Att kunna dricka morgonkaffet utan att höra "gogurt gogurt" (vilket som ni nog förstår, betyder , yoghurt) hela tiden.
Att inte behöva avbryta frukosten ,för att byta en bajsblöja.
Att inte behöva väcka upp trötta tonåringar.
Att få ta hand om mig själv och ingen annan ett tag.
Jag ber om ursäkt på förhand om mina barn någonsin kommer att läsa detta.
Ibland så behöver man få tänka lite ego.
Trösten och räddningen på jobbet är mina Peltor.


...jag jag jag bara jag.... bara för en liten stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela