Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Planering eller panik? #blogg100

Publicerad 2014-03-06 06:06:56 i Allmänt,

Jag måste ekänna en sak.
När jag gick med i #blogg100 så förberedde jag ett antal inlägg i förväg.
Jag vet inte varför, men kanske ville jag få ett litet försprång.
Livet kommer ju emellan allt som oftast ,och så kan det vara svårt att få till något vettigt. Men jag kämpar på och försöker så gott jag kan. Har några idéer om vad jag vill med denna blogg. Vi får se om det blir verklighet av dem.
Syns imorgon ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela