Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Musik av en mästare! #blogg100

Publicerad 2014-03-13 06:22:00 i Allmänt,

 
Musik!
Idag måste jag bara klämma in ett musik inlägg.
"La belle epoque", känn på den!
Kent har lyckats igen.
Jocke Berg är helt klart en mästare på att få orden på plats.
Nästan som undertecknad , ha ha...
Helt klart en låt i tiden, och även att den får en att känna sig totalt utslagen och matt , så är den helt fantastiskt bra.
Alla händelser här i sverige den senaste tiden spelas upp som en film i huvudet på mig.
Jag är ingen recensent , kan inte tolka texter eller nyanser , men en bra låt känner jag iallafall ingen.
Nu har jag lyssnat på den åtta gånger idag (läs igår).
Det ska bli spännande att se vad dom gör för musikvideo till den här.
 
Lite anknytning till textraden om självmords statistiken..
Tyvärr har många tagit eller försökt att ta sitt liv på järnvägen som passerar vår ort...
 
 
 
ses imorgon om ni vill......
Ett nytt inslag blir att jag ska försöka bjuda på en bild i varje inlägg.
Sugna?
 


Kommentarer

Postat av: Chris

Publicerad 2014-03-13 20:57:11

Ja.... bilder vill vi se

Svar: Bilder kommer det att bli....
Patrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela