Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Saknar fokus och röd tråd .#blogg100

Publicerad 2014-03-05 06:06:21 i Allmänt,

Som ni kanske har märkt vid det här laget, så saknar jag en liten röd tråd eller fokus.
Jag slänger ut inlägg på må få.( det känns så iallafall).
Lite skärpning från min sida tack.
Kanske har jag redan prestationsångest?
Ingen tävling, ingen "längst inlägg med viktigt innehåll vinner ". Men ändå känns det lite , typ, svårt att få till något vettigt. Jag vill ,och om jag tar mig tid, så kan jag nog få till något bra. Är det så att jag är rädd för vad ni ska tycka om det ni läser/ser?
Nej, så får det inte vara, för jag kommer att fortsätta ända till dag 100 och längre om det vill sig väl.
Så till er alla där ute, om ni vill så ses vi här , en gång om dagen.



Riktigt bra musik!
http://youtu.be/NucJk8TxyRg


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela