Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Infoga bild. #blogg100

Publicerad 2015-03-04 22:02:00 i Allmänt,

Som ni kommer att märka så styrker jag dom flesta inlägg med en bild.
Ibland så blir det kanske bara en bild.

En bild säger mer än tusen ord heter det ju, fast lite ord måste jag nog knappa in för att få till ett innehåll.
 
Igår så hämtade jag min dotter på förskolan.
När vi kom hem så roade vi oss i den lilla snö som finns kvar.
Jag och andra med mig är överlyckliga över att snön är väck. Dock inte dottern som älskar den.
Nu ser vi fram mot ljusare, torrare och varmare tider...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela