Patrik K Nilsson

Tankar kring livet som pappa samt lite foto , musik och annat som gör livet gott.

Varför?slut?kanske?vad?#blogg100

Publicerad 2014-06-08 08:59:18 i Allmänt,

Skriv vad som helst, någonting ur din vardag, någonting du gjort , sett  eller hört. Spetsa till det lite, eller inte.
Det var tipsen jag fick när jag gick med i blogg100 första gången.
Nu har jag lyckats hela vägen ut( det blev totalt 60 inlägg förra omgången).
Jag vill kunna skriva. Och vad är bästa sättet att träna på än att just skriva. Det har väl gått ganska hyfsat med några nödinlägg sent några kvällar. Jag är nöjd med min insats.

Inför omgång två så bytte jag plattform och valde blogg.se under titeln "pappaforever".
Jag kommer alltid att vara just det , pappa för alltid.

Vad har det gett mig?
Jag har hittat en plats för att bearbeta, ventilera och avreagera mig på.
Det har varit en händelserik period i mitt liv , så det har passat bra för mig , att få skriva av mig och dela med mig av både jobbiga och roliga ämnen.

Kommer jag att fortsätta ? Svar ja! Dock inte med ambitionen att skriva varje dag.

Lärt mig?

För att få mycket respons, dela mycket i många forum.

Tackar för alla som orkat läsa och förhoppningsvis fortsätter att titta in då och då.
Det har också varit kul att kika in hos er andra där ute.
Fortsätter med det...

Ett väl genomfört #blogg100

Kommentarer

Postat av: Lena Nordin-Andersson

Publicerad 2014-06-08 09:05:35

Tack själv.

Det har varit spännande med så många olika sorters bloggar - och en med ett pappaperspektiv är både välkommen och lite ovanligt.

Lycka till fortsättningsvis.

Svar: Tack.
Patrik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Patrik

Fotointresserad 71:a snart boende i Knivsta igen med fyra barn ,fru och två bonusbarn. Söker tid till ett fotoprojekt..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela